.

תוכנית ליווי אישית להיריון

פעילות גופנית להריון קל יותר,
להכנת הגוף ללידה
ולשיקום מיטבי אחרי לידה

הליווי המקיף והחשוב ביותר בהריון
שיכין את גופך ל-3 השלבים של ההריון:

"לפני הכל, לידה היא מאמץ גופני.
הדופק עולה, את מנשפת, מזיעה ומשתמשת בשרירים כדי להביא יצור חדש לעולם.
לכן ההשקעה הבטוחה ביותר כהכנה ללידה היא השקעה בכושר הגופני שלך"

למה כדאי לך להצטרף לליווי שלי?

הליווי הזה נוצר במהלך ההריון השלישי שלי וביחד עם קבוצת פיילוט של 70 נשים הרות שביצעו את האימונים וצפו בהדרכות ונתנו משובים תוך כדי שהיא נוצרה.
זו תכנית שנוצרה מהשטח, עם נשים כמוך! ומותאמת לאוכלוסיה של נשים בהריון מן השורה, היא לא מנותקת ולא מיועדת לספורטאיות או לנשים שגרות בחדר כושר.

התכנית נוצרה מתוך הבנה שכנשים הרות אנחנו רוצות לבצע את התרגילים הנכונים והבטוחים ביותר להריון.
לכן החלטתי לא ליצור תכנית "בשיטה ייחודית" או ב"שיטה שלי" אלא לצלם אימונים אותנטיים שבהם את רואה אותי מתאמנת בהריון, ויודעת בדיוק על אילו תרגילים אני ממליצה
, מתוך הניסיון והידע המקצועי שלי ומתבססת על מחקרים וסטטיסטיקות, כדי לתת לך כמה שיותר ביטחון וידיעה שאת מבצעת את התרגילים שהכי מתאימים לך.

יש תכניות הריון שמאוד תואמות לאג'נדה מסוימת – למשל העיקר להימנע משימוש באפידורל, העיקר ללדת טבעי/בבית.
לתוכנית שלי אין אג'נדה 😊 מטרת התכנית היא ללוות אותך בדרך המתאימה לך ביותר. מלידה ביתית ועד לידה קיסרית, מהימנעות ממשככי כאבים ועד הבחירה באפידורל, מזירוז בשבוע 38 ועד לידה בשבוע 43 – התכנית מכבדת את הבחירות ואת האינטואיציה שלך. מטרת התכנית היא לא להגיד לך מה נכון, אלא לתת לך כמה שיותר מידע מבוסס מחקר שיכול לשמש אותך לבחור את הבחירות שנכונות לך ולתא המשפחתי שלך.

איך הליווי עובד?

אני מלווה אותך לאורך השבוע בווטסאפ וגם באתר חברות סגור בו עולות הדרכות שניתנות לצפייה מהפלאפון, מהמחשב או חיבור למסך הטלויזיה ונשלחות אליך ישירות למייל.
המינימום שצריך להקדים לתכנית הוא 15-20 דקות לאימון ומומלץ להתאמן 3 פעמים בשבוע.
הנה לוח זמנים שבועי לדוגמה, כמובן שאת יכולה לשנות את ימי האימון:

+
הדרכות בונוס! (מפורטות בהמשך)

הדרכות הבונוס כוללות כלים למי שרוצה להמנע מהצורך בתפרים
וכלים למי שרוצה ללדת ללא אפידורל, מיניות ושינויים הורומונלים בהריון, שינה איכותית יותר ועוד.

לאורך כל ההריון אני זמינה לכל שאלה והתייעצות וניתן לפנות אלי ישירות.
אימוני הכושר משתנים בהדרגה עם התקדמות ההריון ונשלחים אליך במשך חודשיים המרכזים אימונים לטרימסטר הראשון והשני ולאחר מכן לטרימסטר השלישי.
לאחר מכן, כל התוכן ישאר פתוח לך לצפייה כדי שתוכלי להמשיך להתאמן וכן להתעדכן בתכנים חדשים שיעלו לאתר.

במקום 1,840 ש"ח

שני תשלומים של 463 ש"ח

(ללא ריבית! סה"כ 926 ש"ח)

השקעה בכושר בהריון+הכנה ללידה+הכנה לשיקום וחיטוב אחרי לידה

אני בפנים! מה עכשיו?
מלאי עכשיו את הפרטים שלך בטופס ותועברי לעמוד תשלום

בסיום ההרשמה תקבלי -
הודעת ס.מ.ס עם קישור לסרטון שמברך אותך על ההצטרפות ומסביר מה קורה עכשיו
ומייל עם שם משתמש וסיסמה לאתר החברות הסגור של התכנית.

מיד עם ההצטרפות תקבלי גם שאלון למילוי כדי שאוכל לדעת יותר על ההריון שלך ולתת לך המלצות מותאמות אישית אליך במקרה הצורך.

מיד עם ההרשמה תוכלי להכנס לאתר ולצפות בהדרכות ובאימונים שמחכים לך שם.

בנוסף, במשך חודשיים, יפתחו לך הדרכות חדשות 3 פעמים בשבוע ותקבלי על כך תזכורת במייל.
לאחר חודשיים כל התוכן באתר פתוח לך ועכשיו המטרה היא להמשיך לתרגל, לשמר את את רמת הכושר שהגעת אליה ולהכין את הגוף.

לאורך כל ההריון אני זמינה לכל שאלה שלך בשמחה.

למי לא התוכנית מתאימה?

למי התוכנית מתאימה?

100% אחריות על התכנית - להצטרף בראש שקט

כחלק מהקפדה על ליווי מצוין בתנאים הטובים ביותר חשוב לי שרק נשים שהתכנית מתאימה להן יקחו בה חלק. לאחר שתקבלי עד 3 הדרכות מסוגים שונים (אימון מזרן, אימון עמידה, הדרכת הכנה ללידה) תוכלי לבחון אם התכנים מתאימים לך, אם את אוהבת את סגנון האימונים ובמידה ותחליטי שלא להמשיך תקבלי החזר כספי מלא ובלי לשאול שאלות.

הדרכות הבונוס שאת מקבלת
בנוסף לקורס:

אני בפנים! מה עכשיו?
מלאי עכשיו את הפרטים שלך בטופס ותועברי לעמוד תשלום

בסיום ההרשמה תקבלי -
הודעת ס.מ.ס עם קישור לסרטון שמברך אותך על ההצטרפות ומסביר מה קורה עכשיו
ומייל עם שם משתמש וסיסמה לאתר החברות הסגור של התכנית.

מיד עם ההצטרפות תקבלי גם שאלון למילוי כדי שאוכל לדעת יותר על ההריון שלך ולתת לך המלצות מותאמות אישית אליך במקרה הצורך.

מיד עם ההרשמה תוכלי להכנס לאתר ולצפות בהדרכות ובאימונים שמחכים לך שם.

בנוסף, במשך חודשיים, יפתחו לך הדרכות חדשות 3 פעמים בשבוע ותקבלי על כך תזכורת במייל.
לאחר חודשיים כל התוכן באתר פתוח לך ועכשיו המטרה היא להמשיך לתרגל, לשמר את את רמת הכושר שהגעת אליה ולהכין את הגוף.

לאורך כל ההריון אני זמינה לכל שאלה שלך בשמחה.

מילים חמות מלקוחות מרוצות

תרגישי בנוח - כל שאלה המתקבלת באהבה

במה הליווי הזה שונה מקורסים אחרים של הריון או הכנה ללידה?

זה הקורס היחיד שתומך בצורה מעשית בגוף שלך כדי לעבור טוב יותר את ההריון עם הכנה פיזית של הגוף ללידה ולתקופה שאחריה.
יש קורסים שעוסקים בצד המנטלי, ברגשות ובחששות לקראת הלידה ואפילו קורסים רוחניים או אלטרנטיביים ויש קורסים שמתמקדים בצד הטכני - כמו קורסי הכנה ללידה של בית חולים בהם את מקבלת אינפורמציה "יבשה" כמו אילו סוגי משככי כאבים יש ומילון מונחים ללידה.
הקורס הזה יתן לך מעטפת של ידע ושל גישה חיובית ואופטימית לקראת הלידה, מתוך גישה מעשית ומקצועית בה את פועלת ובאמת מרגישה את השינוי וההכנה שהגוף שלך עובר.
 

איך אצליח להתמיד?

האחריות שלי היא לא רק לתת לך את התרגילים הבטוחים ביותר להריון אלא גם לעזור לך לתמיד בהם ולכן בניתי את הקורס בצורה מונגשת ביותר, עם תזכורות, עם אימונים שתופתעי לגלות שהם מהנים, אימונים שאת אפילו לא צריכה להחליף בגדים או לנעול נעלי ספורט, אימונים קצרים כשאין לך הרבה זמן או כשאת עייפה והדרכות מצולמות באיכות גבוה, עם מוזיקה ועיצוב שתפתחי בסקרנות ובהנאה ויסחפו אותך פנימה.
בנוסף בדר"כ ניתן להצטרף לקבוצת הווטסאפ של הקורס ולהיות חלק מקהילה של נשים שמעודדות אחת את השניה ועוזרות לך לשמור על מוטיבציה גבוה.

האם יש אפשרות לבחור דרגת קושי ואורך האימון?

כן. יש אימונים במסגרת התכנית שהם המינימום שאני ממליצה לבצע כדי לראות תוצאות. רמת הקושי באימונים משתנה לפי השלב בהריון ולפי מספר החזרות על אותו אימון.
למשל כאשר את מקבלת אימון אירובי של 10 דקות, ניתן לחזור עליו פעם אחת אם רמת הכושר שלך עדיין נמוכה או שאת עייפה, ושלוש פעמים לאימון אירובי מאתגר יותר של חצי שעה.

אפשר גם לשלב בין אימונים שונים כדי להאריך את זמן האימונים או כדי לעבוד על איזורים בגוף שיותר חשוב לך לעבוד עליהם.

 

האם אני צריכה לקנות מכשירי כושר מיוחדים הביתה?

לא צריך לקנות ציוד מיוחד. מומלץ שיהיה לך מזרן שנח להתאמן עליו. ואם עדיין אין לך אפשר להתחיל על שטיח או עם מגבת. מומלץ להתאמן בנעלי ספורט או יחפה.
אם יש לך בבית ציוד כמו כדור פיזיו או משקולות, תוכלי לצפות בהדרכות בונוס שמדגימות איך להשתמש בהם אבל אם אין לך, תוכלי להנות מכל ההדרכות ללא ציוד.

האם זה מתאים גם למי שלפני היריון / אחרי לידה?

אם את מנסה להכנס להריון ורוצה להתחיל עם אימונים שבטוחים להריון התכנית מתאימה לך. לאחר הלידה ההדרכות עדיין יהיו זמינות לצפייה.
אם את אחרי לידה ולא מתכננת הריון אני ממליצה להכנס לעמוד התכנית "אמא נכנסת לכושר" בו אני מלווה נשים שאינן בהריון להכנס לכושר ולהתחטב מהבית.

אם התאמנתי לפני ההיריון, האם זה מכיל אימונים מסוג שונה או שאני יכולה פשוט להמשיך להתאמן ולעשות את מה שאני מכירה?

הכול אפשר להמשיך, כל אימון שעשיתן לפני ההיריון, אז תמשיכו לעשות את זה. אין סיבה להיזהר כל כך בסוגי האימון. בהיריון, עם הזמן בכל מקרה צריך לבצע התאמה לגוף לשלב שבו את נמצאת בהיריון, הגוף שלך משתנה בזמן ההיריון, השרירים מתארכים מאוד והבטן גדלה, ולכן האימונים כל הזמן מותאמים פר שלב.

לכמה זמן התוכנית והתכנים יהיו פתוחים?

כל התכנים של הקורס יהיו פתוחים לך לגישה למשך שנה.

האם זה בטוח? איך אני אדע שאני עושה את התרגילים נכון?

פשוט מאוד כי בחרתי לך רק תרגילים בטוחים לביצוע לבד מהבית ולא תרגילים מסוכנים או תרגילים שביצוע לא מדוייק שלהם יכול לגרום נזק.
בנוסף, אני מדגימה לך לאורך כל האימון את התרגילים, המצלמה מראה לך זויות שונות, בניגוד לשיעור בקבוצה את יכולה לעצור את הסרטון באמצע ולחזור אחורה במקרה הצורך או לדלג על תרגילים שאת לא אוהבת, ואני תמיד אומרת מתי להוציא אויר, מתי להכניס אויר, מה את אמורה להרגיש ומה לעשות אם את מרגישה משהו אחר.
בניתי את הקורס הזה לאחר שנים של נסיון באימונים אישיים וקבוצות ומתוך עבודת השטח הזו ההסברים שלי מאוד ברורים ומדוייקים ויתנו לך בטחון ובהירות.
בזכות הנשים הרבות שראיתי אני יודעת בדיוק מה הטעויות הנפוצות ואילו תרגילים אפשר לבצע בבית בצורה בטוחה, בניגוד לתרגילים שדורשים הכוונה ועבודה אישית איתי ולא מתאימים לכולן.

לא מצאתי תשובה לשאלה שלי

פשוט השאירי פרטים בטופס שכאן למטה ולחצי על הכפתור "מתאים לי הריון בכושר" וככה אדע לחזור אליך.
אפשר גם לפנות אלי ב-0546664107
או במייל: info@shiritbertrand.com

מי אני?

נעים מאוד, אני שירית, מאמנת מומחית בעבודה עם נשים בהריון ואחרי לידה. במקביל לתואר באוניברסיטה העברית נכנסתי לעולם הכושר והתחלתי את לימודי בוינגייט ומאז הספקתי ללמוד ולהשתלם בתחום בארץ ובעולם. אני גם המאמנת הראשונה בישראל בעלת הכשרה בשיטת Low Pressure Fitness הבינלאומית לשיקום שרירי בטן ורצפת אגן, לחיטוב ולשיפור היציבה. אותה למדתי בה במכון בינלאומי - The international Hypopressive & Physical Therapy Institute

אחרי שעבדתי עם מאות נשים באימונים אישיים ובקבוצות יש לי את כל הניסיון הדרוש כדי להעביר לך את התכנית הבטוחה והמדוייקת ביותר לביצוע מהבית, שהיא תוצר של עבודת שטח מעמיקה, הכרות עם הטעויות הנפוצות בתרגול בהריון, עם המענה לצרכים והתשובות לשאלות שבאמת מעניינות נשים בהריון.

אני לא סופרוומן, אבל הייתה לי הזכות והמזל ללדת שלושה ילדים בלידות טבעיות, ללא אפידורל וללא תפרים. אני לא חושבת שכל אחת צריכה ללדת כמוני ובעיני אין דרך אחת שנכונה לכל אישה. יש בי תחושת שליחות והתלהבות להעביר את הידע שלי על הגוף והכלים שלי להתמודדות בלידה לכל אישה שחפצה לעבור הריון מתוך חיבור לגוף שלה ותחושה שהיא מודעת, חזקה ויכולה.

אין השקעה בטוחה יותר מההשקעה בעצמך ובבריאות שלך

במקום 1,840 ש"ח

שני תשלומים של 463 ש"ח

(ללא ריבית! סה"כ 926 ש"ח)

השקעה בכושר בהריון+הכנה ללידה+הכנה לשיקום וחיטוב אחרי לידה

אני בפנים! מה עכשיו?
מלאי עכשיו את הפרטים שלך בטופס ותועברי לעמוד תשלום

בסיום ההרשמה תקבלי -
הודעת ס.מ.ס עם קישור לסרטון שמברך אותך על ההצטרפות ומסביר מה קורה עכשיו
ומייל עם שם משתמש וסיסמה לאתר החברות הסגור של התכנית.

מיד עם ההצטרפות תקבלי גם שאלון למילוי כדי שאוכל לדעת יותר על ההריון שלך ולתת לך המלצות מותאמות אישית אליך במקרה הצורך.

מיד עם ההרשמה תוכלי להכנס לאתר ולצפות בהדרכות ובאימונים שמחכים לך שם.

בנוסף, במשך חודשיים, יפתחו לך הדרכות חדשות 3 פעמים בשבוע ותקבלי על כך תזכורת במייל.
לאחר חודשיים כל התוכן באתר פתוח לך ועכשיו המטרה היא להמשיך לתרגל, לשמר את את רמת הכושר שהגעת אליה ולהכין את הגוף.

לאורך כל ההריון אני זמינה לכל שאלה שלך בשמחה.

עיצוב ובנייה: ספיר בנדה דיזיין - Sapir Benda Design

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.